Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionOhio State Univ., Columbus. National Center for Research in Vocational Education.
TitelNew Hampshire VIEW. Vital Information for Education and Work. 1983 Edition. Counselor Guide.
Quelle(1983), (18 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Adult Education; Career Education; Career Exploration; Career Guidance; Counselor Role; Demand Occupations; Employment Opportunities; Employment Projections; Employment Qualifications; Labor Needs; Occupational Information; Postsecondary Education; New Hampshire
AbstractThis counselor's guide is designed for use with the Vital Information Education and Work (VIEW) manual. An introduction reviews the VIEW program and the role of the counselor, providing a sample of general questions that can be answered through use of the VIEW scripts (two-page job descriptions contained in the VIEW manual). An explanation follows of the kinds of information contained in the VIEW scripts. The final section suggests a four-step procedure for assisting VIEW users to obtain information about occupations for career exploration and planning. Descriptions of the six appendixes to the VIEW manual conclude the guide. (YLB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: