Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDufour, Desmond; Lavoie, Yolande
InstitutionQuebec Dept. of Education, Quebec.
TitelLa Frequentation Scolaire dans la Region du Saguenay-Lac-Saint-Jean 1966-1986. Documents Demographie Scolaire 9-22 (School Attendance in the Region of Saquenay-Lac-Saint-Jean 1966-1986. Scholastic Demographic Document 9-22).
Quelle(1974), (125 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAcademic Achievement; Birth Rate; Educational Research; Elementary Secondary Education; Enrollment Influences; Enrollment Projections; Higher Education; School Demography; Tables (Data); Canada
AbstractThis document is one in a series forecasting the number of students in the Province of Quebec and in each of its regions. The public and private sectors have not been separated in these works. Forecasts according to the rate of advancement are made for each level of instruction (except the university level) by sex and by age. Tables and graphs present population data from 1966 through 1972 and estimates for 1973 through 1986. The document contains the framework on which the study was constructed, the methodology, and three hypotheses of rate of increase on which the forecasts are based. (Author/MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: