Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHerbert, Charles H.; und weitere
InstitutionSan Bernardino County Superintendent of Schools, CA.
TitelAprendemos con Gusto!: Actividades en Espanol para Ninos Bilingues (We Learn with Pleasure!: Activities in Spanish for Bilingual Children).
Quelle(1972), (91 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAutoinstructional Aids; Bilingual Education; Bilingualism; Elementary Education; English; Guides; Independent Study; Instructional Materials; Lesson Plans; Spanish; Spanish Speaking; Teaching Guides; Teaching Methods
AbstractThis manual presents a series of lesson plans in the form of task cards which have been designed to implement Spanish language usage in the classroom in many areas of instruction. The lesson plans can be used in the first through the sixth grades to promote self-motivated learning among groups of bilingual children. Subjects treated include art, math, reading, science, writing, and social studies. Most of the plans consist of four parts: purpose, preparation of materials, materials, and instructions. The text is in Spanish and English. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: