Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionCalifornia State Dept. of Education, Sacramento.; Lockheed Missiles and Space Co., Sunnyvale, CA.
TitelProject SEAR; A Systematic Effort to Analyze Results. Task Force Report.
Quelle(1967), (130 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterAerospace Industry; Communication (Thought Transfer); Community Problems; Compensatory Education; Evaluation Methods; Objectives; Program Descriptions; Program Effectiveness; Program Evaluation; School Personnel; State Departments of Education; Systems Analysis; California
AbstractPresented is a report of a joint study project of an aerospace company and California's Office of Compensatory Education. The project's goals were to (1) explore the impact of facets of compensatory education on some neighborhood problems; (2) offer a communication link between school personnel and the Office of Compensatory Education; (3) use a systems analysis approach to determine program priorities; and (4) establish baseline data for correlating the compensatory education program with neighborhood stability factors. The document contains sections and techniques and methodology, findings, and conclusions. A summary is provided and exhibits are included. (NH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: