Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Baumert, Jürgen; Kunter, Mareike |
---|---|
Titel | The effect of content knowledge and pedagogical content knowledge on instructional quality and student achievement. |
Quelle | Aus: Kunter, Mareike (Hrsg.); Baumert, Jürgen (Hrsg.); Blum, Werner (Hrsg.); Klusmann, Uta (Hrsg.); Krauss, Stefan (Hrsg.); Neubrand, Michael (Hrsg.): Cognitive activation in the mathematics classroom and professional competence of teachers. Results from the COACTIV project. New York u.a.: Springer (2013) S. 175-205
PDF als Volltext |
Reihe | Mathematics teacher education. 8 |
Beigaben | grafische Darstellungen; Literaturangaben S. 199-205 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-4614-5148-8; 978-1-4614-5149-5 |
DOI | 10.1007/978-1-4614-5149-5_9 |
Schlagwörter | Pädagogik; Wissen; Lehrer; Schülerleistung; Unterrichtsqualität; Effekt |
Erfasst von | Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin |
Update | 2014/1 |