Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Sammons, Pam; Sylva, Kathy; Melhuish, Edward; Siraj-Blatchford, Iram; Taggart, Brenda; Grabbe, Yvonne; Barreau, Sofka |
---|---|
Titel | Summary report. Influences on children's attainment and progress in Key Stage 2: Cognitive outcomes in year 5. Effective pre-school and primary education 3-11 project (EPPE 3-11). |
Quelle | Nottingham: Department for Education and Skills (2007), VI, 51 S.
PDF als Volltext |
Reihe | Research report. 828 |
Beigaben | grafische Darstellungen; Literaturangaben S. 33-35 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; gedruckt; Monographie |
ISBN | 978-1-84478-890-3 |
Schlagwörter | Erziehung; Bildungsforschung; Entwicklungsphase; Kognition; Kognitive Entwicklung; Kind; Vorschule; Grundschule |
Erfasst von | Externer Selbsteintrag |
Update | 2011/4 |