Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inColeman, Eve B.
TitelWriting to Learn, Writing to Think in a Computer Course for Preservice Teachers.
QuelleIn: Journal of Computing in Teacher Education, 8 (1992) 3, S.4-9Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComputer Assisted Instruction; Curriculum Development; Education Courses; Elementary Secondary Education; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Preservice Teacher Education; Teaching Methods; Thinking Skills; Writing Across the Curriculum; Writing Exercises
AbstractReviews literature on writing across the curriculum and describes its application in a computers for teachers course at the College of Charleston (South Carolina). The article describes the course requirements and purpose, writing assignments, the exam essay, and the relationship of writing assignments to teaching techniques. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: