Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Vaughan, Sally; und weitere |
---|---|
Titel | A Multiple-Modality Approach to Word Study: Vocabulary Scavenger Hunts. |
Quelle | In: Reading Teacher, 32 (1979) 4, S.434-37 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Classification; Elementary Education; Imagery; Teaching Methods; Visualization; Vocabulary Development; Word Study Skills Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Classification system; Klassifikation; Klassifikationssystem; Elementarunterricht; Metaphorik; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode; Visualisation; Visualisierung; Wortschatzarbeit; Wortschatzanalyse |
Abstract | Suggests lessons based on categorizing and several learning modalities to expand students' vocabulary. (MKM) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |