Literaturnachweis - Detailanzeige
Sonst. Personen | Murphy, Sandra (Hrsg.); Smith, Mary Ann (Hrsg.) |
---|---|
Titel | When challenge brings change. How teacher breakthroughs transform the classroom. |
Quelle | New York, NY: Teachers College Press (2023) |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9780807769119 (gebundene Ausgabe); 9780807769102 (Taschenbuch); 9780807782095 (E-Book) |
Schlagwörter | Effective teaching; Teacher-student relationships; Teacher effectiveness; Bildungstheorie; Bildungspraxis Effectiveness; Efficiency; Teaching; Effektivität; Wirkungsgrad; Unterricht; Teacher; Teachers; Student; Students; Relationship; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Schüler; Schülerin; Studentin; Wechselbeziehung; Verbindung; Effectiveness of teaching; Instructional effectiveness; Lehrerleistung; Unterrichtserfolg |
Abstract | "These narratives share teacher breakthroughs-the ways teachers have successfully and courageously turned a corner"--Provided by publisher. |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2023/2/06 |