Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBreakspear, Simon; Jones, Bronwyn Ryrie
TitelTeaching sprints.
How overloaded educators can keep getting better.
QuelleThousand Oaks, California: Corwin (2021), XXII, 84 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781506340401 (Taschenbuch); 9781071840511 (EPUB); 9781071840535 (EPUB); 9781071840528 (PDF)
SchlagwörterTeachers; In-service training; Teacher effectiveness; Professional relationships; Workload; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"This book is about teachers and the conditions under which they can improve together. It is filled with big ideas about getting better, practical insights from the field, and step-by-step guidance through the practice improvement process called Teaching Sprints. Whether you're an educator, instructional coach, school principal or system leader, we hope this book helps you to explore key questions that are important to you: How can teachers focus on improving, when they're already overwhelmed by the extreme demands of teaching? How can we provide the opportunity for all teachers, regardless of experience and expertise, to incrementally improve their practice in every term, every year? What "big ideas" are important to know if I want to improve my own professional learning, or the professional learning opportunities of my peers? How can we sustain a focus on teacher learning through the regular pressures of a school year? What is Teaching Sprints, and how have others used this simple process to drive lasting practice improvements in the field?"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2022/3/09
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: