Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCrompton, Helen
InstitutionInternational Society for Technology in Education
TitelTransform learning through technology.
A guide to the ISTE standards for coaches.
QuellePortland, Or.: International Society for Technology in Education (2020), IV, 38 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781564848543 (Taschenbuch); 9781564848550 (EPUB); 9781564848567; 9781564848574 (PDF)
SchlagwörterUSA; Educational technology; Standards; Study and teaching; Mentoring in education; Teachers; In-service training; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractCharacterizing the coaching standards -- Coaching and the ISTE standards -- Building capacity through human resources coaching methodologies. ""The role of the technology coach in education is constantly evolving and encompasses several elements - from establishing relationships with educators to improve learning outcomes to inspiring educators to use technology to ensure access to high-quality learning; from supporting educators to design learning experiences that meet the needs of all students to modeling digital citizenship and supporting educators and students in how to interact in a digital world. This guide to the ISTE Standards for Coaches will help define the role of the coach; show how it relates to the roles addressed in the ISTE Standards for Students, Educators and Education Leaders; share information from research and the learning sciences relating to coaching cycles and methodologies; and present scenarios from coaches in diverse situations and with varied backgrounds"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2023/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: