Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenRourke, Arianne (Hrsg.); Spehar, Branka (Hrsg.)
TitelPedagogies for the visual in innovative learning.
QuelleChampaign, IL: Common Ground Research Networks (2018), XXIV, 329 S.Verfügbarkeit 
ReiheTransformative pedagogies in the visual domain
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781863351034; 9781863351041
SchlagwörterVisual learning; Cognitive learning; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractPromoting innovation in learning and teaching through the use of visuals in teaching / Arianne Rourke and Branka Spehar -- Decoding visual exploration in static and dynamic visual images / Nathan Mifsu, Damien Mannion, Michael Garbutt and Branka Spehar -- Transformative learning through creative literacy / Siu Challons-Lipton -- Making visible the invisible : the transformative power of visual creativity for virtual team formation / Howard B. Esbin -- Visualising a designer's intuition : a case study of creative problem solving / Bernadett Butson and Arianne Rourke -- Interactive graphic organisers as visual pedagogical tools : a study of students' reading comprehension in an EFL classroom / Shaista Bibi -- Making films to learn fundamental mathematic operations as an alternative method to develop new pedagogical skills / Flavia Amaral Rezende -- The Roadscape Project / Heidi Hohmann and Michael David Martin -- Toward increasing visual awareness : using the concept of "system as medium" as a pedagogical tool for experiential encounters with the visual immediacy of images / Tara Michelle Winters Utilising e-portfolios as a Learning Tool to Visually Express Students' Understanding of Global Citizenship Arianne Rourke and Annabelle Lewer-Fletcher -- Re-imagining rhetoric : using graphic novels to teach rhetoric / Chelsie Meredith and Susan Cotton -- A blended learning approach to interaction in visual arts education : a case study of an online learning environment / Meg Lomm -- The process of collaboration and contemplation in examining public pedagogies in a local makerspace / Lisa Hochtritt -- Reflecting on the innovative use of visuals to promote life-long learning / Arianne Rourke and Branka Spehar.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: