Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Tooley, Cathy S. |
---|---|
Titel | The education system is broken. Strategies to rebuilding hope, lives, and futures. |
Quelle | Lanham, Maryland: Rowman & Littlefield (2016), XII, 186 S. |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781475827385; 9781475827392; 9781475827408 (elektronisch) |
Schlagwörter | USA; Educational change; United States; School improvement programs; Teacher participation in administration; Education and state; Public schools; Bildungsgeschichte Bildungsreform; USA; School; Schools; Improvement; Program; Programs; Programme; School develepmont; Schule; Qualitätssteigerung; Programm; Schulentwicklung; Teacher; Teachers; Participation; Administration; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Partizipation; Teilhabe; Verwaltung; Education; State; Bildung; Erziehung; Staat; Public school; Öffentliche Schule |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2017/2/06 |