Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Stevenson, Joseph Martin; Wilson, Karen C.; Schmuck, Richard A. |
---|---|
Titel | Catalystics. Classroom analytics for teaching about social justice with action research in higher learning. |
Quelle | Bethesda, Md.: Academia Press (2015) |
Beigaben | Literaturangaben |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monographie |
ISBN | 9781680530025 |
Schlagwörter | Action research in education; Social justice; Study and teaching (Higher); Education, Higher; Social aspects; Aims and objectives; Bildungstheorie; Bildungspraxis Action research; Education; Projektforschung; Bildung; Erziehung; Soziale Gerechtigkeit; Study; Studies; Teaching; Higher education; Studium; Unterricht; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Hochschule; Fachhochschule; Universität; Social behavior; Social behaviour; Soziales Verhalten; Aim; Aims; Objectives; Zweck; Ziel; Ziele; Zielsetzung |
Erfasst von | Library of Congress, Washington, DC |
Update | 2015/4/10 |