Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenNieto, Sonia (Hrsg.)
TitelWhy we teach now.
QuelleNew York, NY: Teachers College Press (2015)Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780807755877; 9780807756249; 9780807773611 (E-Book)
SchlagwörterUSA; Teaching; United States; Teachers; Conduct of life; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractPublic schools and the work of teachers / Sonia Nieto -- Kids are far more than test scores or why I continued to teach in spite of it -- All / Mary Ginley -- Staying true to why I teach / Nina Tepper -- Looking forward backwards : teaching freedom and democracy in the classroom / Berta Berriz with Alice McCabe, Jerry Pisani, Amanda Smallwood, Taryn Snyder -- Lesley strang, jeffrey timberlake, and erica welch -- Somos maestras : our journey to self confidence, our passion to inspire -- Others : two sisters write about identity, advocacy, and activism / Jennifer Burgos-Carnes and Vanessa Burgos-Kelly -- Snow drifts, rattlesnakes, and the children I love : the life of a rural teacher on the prairie / Missy M. Urbaniak -- Journey down a different path / Pamelyn Williams -- Teaching in the now : a mini-essay and a poem / Christina Puntel -- Creating spaces that breathe hope / Mary Jade Haney -- Same as it never was : on my return to teaching / Gregory Michie -- Teaching chemistry, impacting lives / John Levasseur -- Coming into full humanity through teaching, sharing, and connecting / Matthew Hicks -- Teaching to save our lives / Sharim Hannegan-Martinez -- Teaching jack, and other joys of working with special children / Eileen Blanco Dougherty -- Teaching in the invisible spaces / Chuck Greanoff -- The activist teacher / Heather Brooke Robertson -- Teaching for social justice and community empowerment / Jorge Lopez -- Doing social justice work through math / Mary Cowhey -- Teaching on the frontline / Maria Rosario -- We can win : social justice advocacy inside and out of the classroom / Jesse Hagopian -- Becoming the teacher I am today / Amanda Vandehei -- Indispensable me (wouldn't that be nice?) / Criselda Guerra -- Jumping off cliffs and touching the ground with wings / Michael Silverstone -- Conclusion : why on earth teach now? / Sonia Nieto.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2014/4/12
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: