Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJuliani, A.J
TitelInquiry and innovation in the classroom.
Using 20% time, genius hour, and PBL to drive student success.
QuelleNew York: Routledge (2015), XVIII, 135 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9780415743150
SchlagwörterMotivation in education; School-to-work transition; EDUCATION / General; EDUCATION / Teaching Methods & Materials / Arts & Humanities; EDUCATION / Secondary; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"Careers in the 21st century are changing, but traditional education methods are not preparing students for these new jobs and demands. In this thought-provoking book, esteemed educator A.J. Juliani describes how we need to modify our classrooms to instill in students the drive for inquiry and innovation that they will need to succeed beyond school doors. Juliani reveals the ways that teachers can use Google's 20% Time, Genius Hour, and Project-Based Learning to make students more creative, inquisitive, engaged in learning, and self-motivated--the kind of people we need to move society forward! He offers easy ways to implement these ideas while meeting the Common Core and still allowing plenty of time for content instruction. Special Features:Research on the benefits of inquiry-based learning Connections to the Common Core State StandardsStories and examples from the fieldExciting ideas for using 20% Time, Genius Hour, and PBL at various grade levelsTips for preparing parents and administration for your new instructionIdeas for expanding your knowledge and continually learning in this areaClassroom applications for each chapter, including sample projects and resourcesBonus content with reproducible materials that you can use in your classroom right now, such as student checklists, questions, lessons, and unit plansAs Juliani emphasizes, if we want our students to change the world, we must change our classrooms to foster inquiry and innovation. "Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2014/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: