Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWanerman, Todd
TitelFrom handprints to hypotheses.
Using the project approach with toddlers and twos.
QuelleSt. Paul, MN: Redleaf Press (2013), XIV, 142 S.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen; Literaturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781605541235; 1605541230
SchlagwörterProject method in teaching; Early childhood education; Curricula; EDUCATION / Preschool & Kindergarten; EDUCATION / Teaching Methods & Materials / General; FAMILY & RELATIONSHIPS / Activities; ART / Study & Teaching; Bildungstheorie; Bildungspraxis
Abstract"Creativity, initiative, and inquiry are important in all children's early education, including toddlers and two-year-olds. This book focuses on using the project approach-a teaching strategy that enables educators and caregivers to guide children through in-depth studies of real world topics-to scaffold very young children's early learning. It provides information on creating sensory-based experiences-developmentally appropriate for toddlers and twos-that bring new perspectives and activities into the classroom.<B>Todd Wanerman</B> has been teaching toddlers and twos for twenty years. He is the coauthor of Including One, Including All"--Provided by publisher.; "From Handprints to Hypotheses focuses on using the project approach--a teaching strategy that enables you to guide children through in-depth studies of real world topics--to scaffold very young children's early learning. It provides information on creating sensory-based experiences--developmentally appropriate for toddlers and twos--that bring new perspectives and activities into the classroom"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2013/1/03
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: