Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inPhan, Le Ha
TitelTransnational education crossing Asia and the West.
Adjusted desire, transformative mediocrity, neo-colonial disguise.
QuelleLondon: Routledge, Taylor & Francis Group (2016), XIX, 260 S.Verfügbarkeit 
ReiheRoutledge research in higher education
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781138794658; 9781315759098 (E-Book)
SchlagwörterAsien; Transnational education; Asia; Western countries; English language; Study and teaching (Higher); Language and education; Erziehung
AbstractDefining a stance -- Foregrounding the debates -- The West, Asia, and "the rise of Asia" -- Engaging with the "convenient" Western- Asian paradox -- English, internationalisation of higher education, and identity : increasing academic monolingualism and English-only package -- Appropriating and abusing transnational education in Saudi Arabia : commericalisation, neoliberalism, desire, and English -- Student identities in transnational space : Vietnam in focus -- Intercultural interactions in English-medium programmes as imagined interactions with a "Western" entity -- International teaching staff and international students raising concerns over questions of integration and belonging in TNE -- Transnational education and dream realization : from the Philippines to Vietnam, from Afghanistan to Dubai, from everywhere in Asia to Thailand -- Desiring international /transnational education : theorisation of key concepts and next steps from here.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: