Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWeissman, Marsha
TitelPrelude to prison.
Student perspectives on school suspension.
QuelleSyracuse, New York: Syracuse University Press (2015), XIV, 301 S.Verfügbarkeit 
ReiheSyracuse Studies on Peace and Conflict Resolution.
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN0815633769; 9780815633761; 9780815652984 (E-Book); 0815652984 (E-Book)
SchlagwörterUSA; School discipline; United States; Problem children; Education; Behavior modification; Minorities; Student suspension; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractChapter 1. Introduction: learning from Jayda -- Chapter 2. The American gulag: entwining schools into the carceral state -- Chapter 3. Alternative schools and zero tolerance: from liberation learning to social control -- Chapter 4. Engagement in the question: reflections on setting and method -- Chapter 5. Backstories: the lives of marginalized kids -- Chapter 6. "Bad decisions": the suspension incidents -- Chapter 7. "They never want to listen to us": the process of being suspended -- Chapter 8. "It's so non-regular": going to alternative school -- Chapter 9. "We have a Mike Tyson here": labels, rejection, and stigma -- Chapter 10. "At least somebody wanted to see me do good": what kids think makes a difference -- Chapter 11. Schools, social reproduction, and the making of prisoners: theory and literature -- Chapter 12. Conclusion: "we all activists now.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/2/06
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: