Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKarten, Toby J.
TitelBuilding on the strengths of students with special needs.
How to move beyond disability labels in the classroom.
QuelleAlexandria, Virginia: ASCD (2017), XIII, 146 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781416623571
SchlagwörterChildren with disabilities; Education; Mainstreaming in education; Erziehung
AbstractStudents with dyslexia and other reading differences -- Students with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) -- Students with social, emotional, and behavioral differences -- Students with specific learning disabilities (SLDS) -- Students with executive function (EF) disorder -- Students with speech and language disorders -- Students with auditory processing disorder (APD) -- Students with autism spectrum disorder (ASD) -- Students with intellectual disabilities (ID) -- Students with deafness and hearing impairments -- Students with blindness and visual impairments -- Students with physical disabilities -- Students with multiple abilities -- Appendix A: Capitalize on strengths -- Appendix B: Strategy-rich practices: lesson-based evidence.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2018/3/08
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: