Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFleet, Alma; De Gioia, Katey; Patterson, Catherine
TitelEngaging with educational change.
Voices of practitioner inquiry.
QuelleLondon: Bloomsbury Academic, an imprint of Bloomsbury Publishing, Plc (2016), XI, 191 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN9781474250849; 9781474250863 (EPUB); 9781474250856 (E-PDF)
SchlagwörterAustralien; Educational change; Australia; Action research in education; Teachers; In-service training; Professional learning communities; Early childhood education; Education, Primary; Bildungsgeschichte
AbstractLandscapes of educational change -- Principles of inquiry-based practice -- Gathering and building on data -- Redesigning pedagogy in the early years of primary school : an employer speaks -- Stories from school : when things go well -- Stories from schools : when issues arise -- Embracing the unexpected : professional inquiry as a source of inspiration -- Stories of pedagogical leadership : collaborative professional learning -- Sustaining practitioner inquiry projects : frustrations and achievements -- Facilitating the facilitators : working together for change -- A system change process : practitioner inquiry as a social practice -- Professional learning through practitioner inquiry : springboarding the future.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2017/2/04
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: