Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelGetting Started: The Quest for Quality in Early Childhood Programs via the Self-Study Process
QuelleIn: Young Children, 64 (2009) 3, S.68-70 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1538-6619
SchlagwörterEarly Childhood Education; Training; Children; Accreditation (Institutions); Educational Improvement; Partnerships in Education
AbstractThe new NAEYC Accreditation Program Support Department offers information and guidance to support quality improvement in programs serving children from birth through kindergarten and to encourage programs to seek NAEYC Accreditation. Through TORCH (The Online Resource Center Headquarters), the information call center, training sessions, and partnerships with NAEYC Affliates and accreditation facilitation projects throughout the country, the Accreditation Program Support Department is working with programs to help them align their services and activities with the NAEYC Early Childhood Program Standards and Accreditation Criteria. This article gives an overview on how to start the Self-Study program. (ERIC).
AnmerkungenNational Association for the Education of Young Children. 1313 L Street NW Suite 500, Washington, DC 22205-4101. Tel: 800-424-2460; Tel: 202-232-8777; Fax: 202-328-2649; e-mail: editorial@naeyc.org; Web site: http://journal.naeyc.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: