Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHarris, Robert
TitelTechnology Allows Great Teachers to Speak in their Students' Language
QuelleIn: AASA Journal of Scholarship & Practice, 5 (2008) 2, S.46-48 (3 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1931-6569
SchlagwörterTechnology Uses in Education; Educational Technology; Technological Advancement; Technology Integration; Teacher Student Relationship
AbstractIn today's classroom, teachers and students speak the same language. They don't call it technology. For them, it's just the means of communicating, learning and playing. To keep today's student's fully engaged, teachers need to be able to speak their language. Once that happens, things get really interesting. In this article, the author discusses that by expanding the ways in which students can soak up learning, teachers can expand the capacity of their classroom and the depth of the learning that takes place there. He also provides several strategies on how teachers can expand this capacity. (ERIC).
AnmerkungenAmerican Association of School Administrators. 801 North Quincy Street Suite 700, Arlington, VA 22203-1730. Tel: 703-528-0700; Fax: 703-841-1543; e-mail: info@aasa.org; Web site: http://www.aasa.org/publications/jsp.cfm
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "AASA Journal of Scholarship & Practice" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: