Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnagnos, Thalia; Conry, Barbara J.; Guenter, Scot M.; Snell, Jackie; Von Till, Beth
TitelBuilding Sustainable Assessment: One University's Experience
QuelleIn: Assessment Update, 20 (2008) 6, S.5-8 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1041-6099
DOI10.1002/au.206
SchlagwörterProgram Improvement; Higher Education; College Outcomes Assessment; Accreditation (Institutions); College Faculty; Integrated Activities; Learning Activities; Outcomes of Education; Administrators; Mentors; Faculty Development; California
AbstractOutcomes assessment often becomes a focus of attention as a response to accreditation requirements. But if the emphasis is short-term, it can produce crisis-mode frustrations that will be repeated each time accreditation rolls around. Increasingly, accreditation agencies are asking for evidence that program-level assessment is ongoing. This article summarizes steps taken at San Jose State University to develop systems that will ensure sustainable and ongoing assessment and program improvement activities. (ERIC).
AnmerkungenJossey-Bass. Available from John Wiley & Sons, Inc. 111 River Street, Hoboken, NJ 07030-5774. Tel: 800-825-7550; Tel: 201-748-6645; Fax: 201-748-6021; e-mail: subinfo@wiley.com; Web site: http://www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/jhome/86511121
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Assessment Update" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: