Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKennedy, Mike
TitelBreathing in Comfort
QuelleIn: American School & University, 79 (2007) 9, S.39-42 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0003-0945
SchlagwörterPollution; Hazardous Materials; Educational Facilities Improvement; Educational Environment; Educational Facilities Design; Diseases; Health Promotion
AbstractShowing up at school is critical to a student's success. Students with prolonged or chronic absences from the classroom are likely to fall behind in their studies, and schools with high absentee rates risk the erosion of badly needed funding. As such, it is vital for school and university learning spaces to be environments that do not jeopardize the health of students and staff members. Education institutions need to ensure that their facilities are built and maintained properly so the quality of the air does not detract from a student's ability to learn. This article provides strategies on how schools can manage the mold and keep indoor air fresh. (ERIC).
AnmerkungenPenton Media Inc. American School & University, P.O. Box 2100, Skokie, IL 60076-7800. Tel: 866-505-7173; Fax: 847-763-9682; e-mail: americanschooluniversity@pbinews.com; Web site: http://asumag.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American School & University" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: