Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHall, Barbara
TitelNature Studies
QuelleIn: Teacher Magazine, 18 (2007) 5, S.22-24 (4 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1046-6193
SchlagwörterAnimals; Recreational Facilities; High Schools; Private Schools; Zoology; Science Education; Integrated Curriculum; Creative Teaching; New York
AbstractThis article describes an upstate school in New York that integrates animals into their curriculum. Milbrook School has all the usual classes one might expect at a high-caliber private high school. Millbrook is a school with a zoo in its center. Or maybe it's more accurately described as a zoo surrounded by a school. Either way, it's an unusual symbiosis--by all accounts, there are few schools in the nation with an accredited zoo on campus, and fewer still where animals permeate the curriculum so deeply. Animals aren't just part of Millbrook School's campus. They're part of its curriculum. (ERIC).
AnmerkungenEditorial Projects in Education. 6935 Arlington Road Suite 100, Bethesda, MD 20814-5233. Tel: 800-346-1834; Tel: 301-280-3100; e-mail: customercare@epe.org; Web site: http://www.edweek.org/info/about/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Magazine" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: