Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFoote, Linda C.; Fitzpatrick, Kathleen A.
TitelIntroduction to Biological Investigations: A First-Year Experience in Experimental Design and Scientific Communication
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 34 (2004) 3, S.35-40 (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0047-231X
SchlagwörterBiology; Introductory Courses; Research Design; Scientific Methodology; College Freshmen; Science Process Skills; Student Attitudes; Student Surveys; Course Evaluation
AbstractIntroduction to Biological Investigations is a course that was developed to introduce the scientific method through practical application. This active, student-centered experience fosters fundamental skills that promote creativity, critical thinking, and scientific-communication. The course has been well received by first-year students, and assessment results have been highly positive. (Contains 1 table and 4 figures.) (Author).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Science Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: