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Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Testing frequency has long been examined in the social sciences as an antecedent to student performance in the classroom. However, after nearly 70 years of study, the results are inconclusive. Given the developments in computerized testing over the last decade, professors now have the ability to create and conduct frequent tests without severely impinging on other duties. In this article, the authors reexamine the issue in a marketing context, and the findings suggest that, under certain conditions, students tend to perform better with more frequent testing. In addition, more frequent testing tends to increase student evaluations of faculty. The authors also discuss reasons for and limitations of these findings. (Author).
Anmerkungen
Heldref Publications, Helen Dwight Reid Educational Foundation, 1319 Eighteenth Street, NW, Washington, DC 20036-1802. Web site: http://www.heldref.org.
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Standortunabhängige Dienste
0883-2323
Kling, Nathan; McCorkle, Denny; Miller, Chip; Reardon, James: The Impact of Testing Frequency on Student Performance in a Marketing Course 2005.
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