Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCulwin, Fintan
TitelAn Active Introduction to Academic Misconduct and the Measured Demographics of Misconduct
QuelleIn: Assessment & Evaluation in Higher Education, 31 (2006) 2, S.167-182 (16 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0260-2938
SchlagwörterLearning Activities; Cheating; Plagiarism; College Freshmen; Higher Education; Foreign Countries; United Kingdom (London)
AbstractAn activity designed to actively introduce first year students to issues related to academic misconduct is described. The activity involves computing students writing a short essay on a topic related to the history of computing. The essays are subsequently automatically checked for non-originality and the outcomes made available to the students. The results of approximately 350 students from two different sessions are analysed for any demographic influences. The only significant findings were that non-originality was a predictor of non-completion of first year studies and of a lower percentage outcome. (Contains 4 tables and 6 figures.) (Author).
AnmerkungenCustomer Services for Taylor & Francis Group Journals, 325 Chestnut Street, Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420 (Toll Free); Fax: 215-625-8914.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Assessment & Evaluation in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: