Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGreene, Deric M.; Walker, Felicia R.
TitelRecommendations to Public Speaking Instructors for the Negotiation of Code-Switching Practices among Black English-Speaking African American Students
QuelleIn: Journal of Negro Education, 73 (2004) 4-11, S.435-442 (8 Seiten)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-2984
SchlagwörterPublic Speaking; African American Students; Code Switching (Language); Language Teachers; Teaching Methods; Speech Curriculum; Black Dialects; Teacher Attitudes; Culturally Relevant Education
AbstractSix recommendations that instructors can employ to encourage effective classroom code-switching practices among Black English-speaking students in the basic communication course are discussed. These include reconsidering attitudes, communicating expectations, demonstrating model language behavior, affirming students' language, creating culturally reflective assignments, and developing assessments method. (Author).
AnmerkungenCirculation Department, The Journal of Negro Education, P.O. Box 311, Howard University, Washington, DC 20059. Tel: 202-806-8120; Fax: 202-806-8434; Web site: http://www.journalnegroed.org;e-mail: jne@howard.edu.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Negro Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: