Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelGiants in the Classroom: Twenty Influential Scholars Whose Work Has Inspired Others and Made a Significant Impact on the Academy
QuelleIn: Black Issues in Higher Education, 21 (2004) 9, S.98 (3 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0742-0277
SchlagwörterCollege Faculty; African Americans; Asian Americans; Profiles; Scholarship; Race
AbstractOver the past two decades, Black Issues writers and editors have featured hundreds, perhaps thousands, of faculty in the magazine's stories and interviews. Deciding on 20 faculty members whose research, teaching and service set them above their peers in excellence has not proven an easy task. 20 individuals who have had a significant impact in the academy, and whose work has inspired and will continue to inspire others, have been selected. This document briefly profiles the 20 individuals selected. (ERIC).
AnmerkungenCox Matthews and Associates, Inc., 10520 Warwick Avenue, Suite B-8, Fairfax, VA 22030-3136. Web site: http://www.blackissues.com.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Black Issues in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: