Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSabol, F. Robert
TitelThe Assessment Context: Part Two
QuelleIn: Arts Education Policy Review, 105 (2004) 4, S.3 (5 Seiten)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1063-2913
SchlagwörterStudent Evaluation; Evaluation Methods; Visual Arts; Art Education; Elementary Secondary Education; Performance Based Assessment; Art Teachers; Florida; Indiana
AbstractThis is the second installment of Chapter 1, "The Assessment Context," by F. Robert Sabol, from "Assessing Expressive Learning: A Practical Guide for Teacher-Directed Authentic Assessment in K-12 Visual Art Education," edited and written by Charles M. Dorn, Stanley S. Madeja, and F. Robert Sabol. [c] Lawrence Erlbaum Associates, Mahwah, NJ 2003. Selections from the first part of Chapter 1 appeared in the previous issue. The discussion follows up on sections about what criteria teachers use to evaluate student artwork, how these criteria have changed over time, students' art making at home, and what criteria students used to evaluate artwork made at home. (Author).
AnmerkungenHeldref Publications, Helen Dwight Reid Educational Foundation, 1319 Eighteenth Street, NW, Washington, DC 20036-1802. Web site: http://www.heldref.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Arts Education Policy Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: