Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSalmani-Nodoushan, Muhammad Ali
TitelText Familiarity, Reading Tasks, and ESP Test Performance: A Study on Iranian LEP and Non-LEP University Students.
QuelleIn: Reading Matrix: An International Online Journal, 3 (2003) 1Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1533-242X
SchlagwörterCollege Students; Higher Education; Language Proficiency; Language Tests; Languages for Special Purposes; Limited English Speaking; Prior Learning; Reading Instruction; Reading Skills; Task Analysis; Iran
AbstractStudied the effects of text familiarity, task type, and language proficiency on university students' language for specific purposes test and task performances. Students majoring in electronics took the the Task Based Reading Test. Analyses indicated that text familiarity, task type, and language proficiency resulted in significant differences in overall and differential test and task performances. (Author/VWL)
Anmerkungenhttp://www.readingmatrix.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Reading Matrix: An International Online Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: