Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAllan, Ronald Gage; Hermsen, Al
TitelApples to Apples: A Financial Aid Reporting Methodology.
QuelleIn: Journal of Student Financial Aid, 32 (2002) 3, S.13-25
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Finance; Higher Education; Methods; Recordkeeping; Reports; Student Financial Aid
AbstractAsserting that confusion about the treatment of merit-based or categorically-based aid has revealed the need for a generalized financial aid reporting methodology, suggests a procedure for financial aid reporting that recognizes differing treatment of need-based aid before and after awarding. Offers general information about the theoretical concepts underlying the proposed procedure, and provides an example of how the procedure may be applied. (EV)
AnmerkungenNASFAA, Journal of Student Financial Aid, 1129 20th St., N.W., Suite 400, Washington, DC 20036-3453 ($45). E-mail: membership@nasfaa.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: