Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarr, Mary Beth; Audette, Bob; White, Richard; Ellis, Edward; Algozzine, Bob
TitelSchool-Wide Discipline and Classroom Ecology.
QuelleIn: Special Services in the Schools, 18 (2002) 1-2, S.55-73Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0739-9820
SchlagwörterAccountability; Behavior Problems; Classroom Environment; Discipline Policy; Educational Environment; Elementary Secondary Education; School Based Management
AbstractShortages of teachers with specialized skills, coupled with increased difficulty accommodating students with problem behaviors in general education classrooms, create pressures for performance and accountability in schools. Describes improvements in classroom ecology after implementation of a school-wide discipline model. These outcomes were positive and provide support for continuing efforts to improve discipline within the schools. (Contains 29 references and 2 tables.) (GCP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Special Services in the Schools" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: