Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enTrexler, Cary J.; Hikawa, Hiro
TitelElementary and Middle School Agriculture Curriculum Development: An Account of Teacher Struggle at Countryside Charter School.
QuelleIn: Journal of Agricultural Education, 42 (2001) 3, S.54-64Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1042-0541
SchlagwörterAgricultural Education; Charter Schools; Curriculum Development; Educational Equipment; Educational Facilities; Elementary Education; Elementary School Curriculum; Middle Schools
AbstractInterviews with six elementary/middle school teachers developing an agriculture curriculum in a charter school indicated that lack of training, organizational structure, time, materials, and facilities initially hampered development. A federal grant helped with process and time, but lack of curriculum development expertise and facilities, equipment, and support continued to hinder implementation. (Contains 27 references.) (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Agricultural Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: