Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWhite, Richard; Marr, Mary Beth; Ellis, Edward; Audette, Bob; Algozzine, Bob
TitelEffects of a Model of School-Wide Discipline on Office Referrals.
QuelleIn: Journal of At-Risk Issues, 7 (2001) 2, S.4-12Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1098-1608
SchlagwörterDiscipline; Elementary Education; Elementary School Students; Faculty Development; Program Effectiveness; Special Education; Student Behavior; Teacher Expectations of Students; Teacher Student Relationship
AbstractInvestigated the effectiveness of a school-wide discipline model designed to improve classroom behavior while reducing the extent to which all students, especially those with emotional and behavioral problems, were involved in disciplinary actions. Treatment fidelity data provided support for the integrity of teachers' use of the program. Numbers of office referrals dropped to acceptable levels during the course of the project. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of At-Risk Issues" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: