Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWisker, Gina; Tiley, Jillanda; Watkins, Mary; Waller, Sharon; Thomas, Julian; Wisker, Alistair
TitelDiscipline-based Research into Student Learning in English, Law, Social Work, Computer Skills for Linguists, Women's Studies, Creative Writing: How Can It Inform Our Teaching?
QuelleIn: Innovations in Education and Teaching International, 38 (2001) 2, S.183-202Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1470-3297
SchlagwörterAction Research; Educational Objectives; Epistemology; Focus Groups; Foreign Countries; Higher Education; Intellectual Disciplines; Learning Processes; Questionnaires; Teaching Methods; United Kingdom
AbstractDescribes action research conducted at two universities in the United Kingdom to discover how students learn in different disciplines. Results of questionnaires and focus group interviews are presented that discuss how learning takes place; different learning outcome demands of different disciplines; and differences in knowledge structures, epistemologies, and discourse. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Innovations in Education and Teaching International" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: