Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWilliams, David E.; McGee, Brian R.; Worth, David S.
TitelUniversity Student Perceptions of the Efficacy of Debate Participation: An Empirical Investigation.
QuelleIn: Argumentation and Advocacy, 37 (2001) 4, S.198-209Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1051-1431
SchlagwörterCollege Students; Debate; Debate Format; Higher Education; National Surveys; Speech Communication; Student Attitudes
AbstractReports findings of a national survey of 286 collegiate debaters on their perceptions of the benefits and disadvantages of debate participation. Finds that, despite the fragmentation of intercollegiate debate into multiple formats and debate-sponsoring organizations, students generally reported the same benefits and disadvantages of debate participation compared to those revealed in previous studies. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Argumentation and Advocacy" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: