Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEvans, Susan H.
TitelHow Do ESL Students in Two Pittsburgh Neighborhoods Talk about the Situations They Face as Limited English Proficiency (LEP) Parents?
QuelleIn: PAACE Journal of Adult Learning, 10 (2001), S.55-63Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEnglish (Second Language); Immigrants; Limited English Speaking; Parent School Relationship; Parents; Physician Patient Relationship; Pennsylvania (Pittsburgh)
AbstractImmigrant/refugee adults studying English as a second language (n=19) described how their language proficiency affects their communication with health care providers and with their children's schools. Ways to address their needs in English instruction were derived. (SK)
AnmerkungenPennsylvania Association for Adult and Continuing Education, P.O. Box 3796, Harrisburg, PA 17105-3796; Web site: http://www.paacesite.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: