Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enEdwards, M. Craig; Briers, Gary E.
TitelHigher-Order and Lower-Order Thinking Skills Achievement in Secondary-Level Animal Science: Does Block Scheduling Pattern Influence End-of-Course Learner Performance?
QuelleIn: Journal of Agricultural Education, 41 (2000) 4, S.2-14Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1042-0541
SchlagwörterAcademic Achievement; Animal Husbandry; Block Scheduling; Secondary Education; Thinking Skills
AbstractComparison of 184 animal science students in modified alternating day block schedule with 136 in 9-week accelerated block schedule showed that higher-order thinking skills achievement was less than half of the passing standard. Higher- and lower-order skills performance of modified schedule students was superior, which may be explained by teacher tenure and student organization membership. (Contains 39 references.) (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Agricultural Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: