Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelBecoming Explorers, Writers, and Scientists.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 5 (2000) 2, S.26-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterElementary Education; Elementary School Students; Environmental Education; Habitats; Integrated Curriculum; Nature Centers; Outdoor Education; Parent Participation; Partnerships in Education; School Community Relationship; Wetlands
AbstractA power company and a New Jersey elementary school arranged for field trips to a local swamp. Encouraged by two teachers, student and parent interest increased to the point where an integrated "Greenswamp Curriculum" developed around the study of habitats. Eventually, benches, planter boxes, an overlook, and an indoor classroom were constructed at the site. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: