Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
TitelDon't Stop Now! Colorado Kids Keep Pushing Their Own Learning.
QuelleIn: Active Learner: A Foxfire Journal for Teachers, 5 (2000) 1, S.30-33Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Standards; Active Learning; Community Involvement; Construction (Process); Experiential Learning; Integrated Curriculum; Intermediate Grades; Nature Centers; Rural Schools; Small Schools; Student Projects; Colorado
AbstractA student-initiated nature center project began six years ago when the original participants were in fifth grade. The students did the research, planning, construction, grant writing, and accounting and tied it all to Colorado state standards. Student engagement and self-confidence grew from a sense of responsibility and from knowing that the community respected and assisted them. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: