Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWhitworth, Jerry E.
TitelClassroom Teachers' Perceptions Regarding Educational Services to Students with Attention Deficit Disorders.
QuelleIn: Special Services in the Schools, 14 (1998) 1-2, S.41-50Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0739-9820
SchlagwörterAttention Deficit Disorders; Children; Elementary Secondary Education; Instructional Effectiveness; Public Education; Regular and Special Education Relationship; Teaching Conditions
AbstractInvestigated teachers' perceptions about attention-deficit disorder (ADD) and educational services. Teachers were surveyed regarding the preparation needed for teaching students with ADD, the kinds of approaches and techniques that are effective, and the support provided to assist them in teaching students with ADD. Implications for public education are explored. (Author/EMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Special Services in the Schools" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: