Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCassimjee, R.; Brookes, H. B.
TitelThe Concerns and/or Fears of Undergraduate Students in a Problem-Based Community-Based Curriculum.
QuelleIn: South African Journal of Higher Education, 12 (1998) 1, S.95-102Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1011-3487
SchlagwörterAllied Health Occupations Education; Anxiety; Attitude Change; College Students; Foreign Countries; Higher Education; Negative Attitudes; Nursing Education; Participant Satisfaction; Problem Based Learning; Program Design; School Community Relationship; Student Attitudes; Surveys; South Africa
AbstractA study investigated the concerns of 24 South African nursing students enrolled in a problem-centered, community-based training program. Results indicated most were not troubled by the problem-centered approach but were less positive about the community-based nature of the course. Most negative perceptions decreased over the three-month period of the study. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "South African Journal of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: