Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWarhol, Robyn R.
TitelHow We Got Contracts for Lecturers at the University of Vermont: A Tale of (Qualified) Success, and Response.
QuelleIn: ADFL Bulletin, 29 (1997) 1, S.48-53Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0148-7639
SchlagwörterAdjunct Faculty; College Faculty; College Governing Councils; College Second Language Programs; Committees; Contracts; Department Heads; Departments; Higher Education; Language Teachers; Nontenured Faculty; Organizational Climate; Part Time Faculty; Political Influences; Program Descriptions; Second Language Instruction; Teacher Associations; Women Faculty
AbstractDescribes the three-year process of obtaining renewable four-year contracts and other benefits, including sabbatical leave eligibility, for University of Vermont non-tenure-track faculty and part-time lecturers. Highlights the arguments presented to faculty and administration and the support of various groups (faculty women's caucus, faculty senate, department heads, campus commission on women's status). A lecturer responds. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "ADFL Bulletin" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: