Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRomano, John L.
TitelStress and Coping: A Qualitative Study of 4th and 5th Graders.
QuelleIn: Elementary School Guidance & Counseling, 31 (1997) 4, S.273-82Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdjustment (to Environment); Cognitive Structures; Coping; Defense Mechanisms; Elementary School Students; Grade 4; Grade 5; Intermediate Grades; School Counselors; Stress Variables
AbstractProvides content and process information for helping fourth- and fifth-grade students cope with stressors: content includes a survey of stressors and coping behaviors, and process includes ways to gather such information. Suggests that when teaching coping strategies, to remember that many students have developed their own coping mechanisms. (RJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: