Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCornford, Ian R.
TitelCompetency-Based Training: An Assessment of Its Strengths and Weaknesses by New South Wales Vocational Teachers.
QuelleIn: Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research, 5 (1997) 1, S.53-76Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1039-4001
SchlagwörterAcademic Achievement; Competency Based Education; Foreign Countries; Instructional Effectiveness; Problems; Teacher Attitudes; Vocational Education Teachers; Australia
AbstractA survey of 72 New South Wales vocational teachers revealed that competency-based training has created perceived pressures to pass students, is difficult to implement with limited resources, encourages modularization, and is hampered by unsatisfactory assessment and standards. Over 61% of the teachers felt that it has hindered or severely hindered student achievement of skills. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Australian and New Zealand Journal of Vocational Education Research" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: