Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFaltis, Christian
TitelLearning To Teach Content Bilingually in a Middle School Bilingual Classroom.
QuelleIn: Bilingual Research Journal, 20 (1996) 1, S.29-44Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Bilingual Teachers; Code Switching (Language); Comprehension; English (Second Language); Junior High Schools; Language of Instruction; Language Usage; Learning Strategies; Middle Schools; Second Language Learning; Teacher Attitudes; Teacher Improvement; Teaching Methods; Translation
AbstractA year-long study followed two bilingual (English/Spanish) middle school teachers as training helped them to develop a new way of interacting with students during content teaching. To enhance student comprehension, the teachers moved away from concurrent translation and made efforts to distribute language usage so that they spent equal amounts of time in both languages. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: