Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBuckingham-Hatfield, Susan
TitelStudent-Community Partnerships: Creative Learning through the Curriculum.
QuelleIn: Aspects of Educational and Training Technology Series, 25 (1992), S.47-51Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1350-1933
SchlagwörterCollege Students; Community Benefits; Community Programs; Competence; Educational Benefits; Evaluation Methods; Higher Education; Performance Contracts; School Community Relationship; Student Journals; Voluntary Agencies
AbstractCommunity enterprise projects link higher education students with the not-for-profit community and provide opportunities to acquire skills and competences not available in commercial experiences. Outlines personal and academic benefits to students, highlights benefits to communities and volunteer groups, and discusses competence assessment techniques: learning contracts, project diaries, and client consultations. (PEN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Aspects of Educational and Training Technology Series" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: